kalau anda gembira,sebut cty....CTY!!!!!

better late than never maaa....

Sunday, January 16, 2011

new year 2011

AS-SALAM..
lamernyer x update blog.....bkn aper...kt rumah tu gune broadband tp line maxis xclear so xdpatla nk online...even result exam aku pun tpksa ak mntk tolong rum8 ak check kan...
ten-see-on...
tp ak rsa tak terlmbat lagi lah utk aku ucapkan selamat tahun baru buat semua2 laaa...n utk tahun nie ak xder sbrg specifik azam yg nk dicapai...bg aku kalo nk tanam azam bile2 pon boleyh...yg pnting kite capai azam tu...
utk tahun 2011 nie...ak tertarik ngn beberapa tarikh yg aku rasa lebey cun dr maya karin..(hee...maya cntek)...
antranya...1/1/11...11/1/11...11/11/11..cun kan???
so pada yg ader rncgn nk dirikan masjid leh la amik tarikh tu.....(tunang pon boley)..
ak bru je blik dftar untuk sem baru semalam...byk prubahan berlaku..
1) kafe makndak yg makin up-to-date...kaunter di tgah2
2) pertukaran ahli2 bilik mber2 ak...ak pon kne pndh bilik lg
3) perubhan jadual kelas ak yg slumber dorg jer tukar...(dah ak kene ubah balik)
4) yuran yg kian mnaik seiring dgn knaikan hrga mnyak
walau apa apapun..ak tetap syg UUM nie...sbbnyer ak blaja kt sini....takkan ak nk syg unimas lak kan....
so....smpai sini jer kowt...hee
oh yer...di sini ak nk mluahkn kbanggaan ak kpada skuad harimau malaya (xpcialy 4 khairul fahmi...awesomel)..aku tgk kowt wktu final match indon vs m'sia yg kt
stadium gelora bung karno tu...(live in tv la)


SELAMAT MAJU JAYA UNTUK SEMUA YA!!!

p/s  nak pi jalan langkawi ngn genting laa sem niey...

1 comment:

  1. dah 1/2 bln tapi nk wish jgk..eppy new year..!
    hye im your new follower..moh ke blog saya..
    zoeyzauyah.blogspot.com

    ReplyDelete